wtorek, 25 marca 2014

Zamek Eureki

 Kto pamięta Zamek Eureki? Kto?
Nadawali go w pierwszej połowie lat 90tych, a że w dzieciństwie lubiłam wszystkie kukiełkowe bajki, to Zamek Eureki szybko stał się moją ulubioną. Tytułowa Eureka była wróżką, jednak moimi ulubionymi bohaterami byli: niezdarny nietoperz Gacuś i smok Magellan.
Z tego co pamiętam bajka leciała rano w weekendy, a że byłam śpiochem (co mi zostało), to zdarzało mi się omijać odcinki. Pamiętam jednak dobrze śpiewającą fontannę i "czas na piknik" kończące bajkę.
Tak, lubiłam, oj lubiłam...
Ciekawe, że tak niewiele informacji można znaleźć w internecie o Zamku Eureki, zawsze odnosiłam wrażenie, że był to hit tamtych czasów, a tu materiałów jak na lekarstwo. Moje zaskoczenie nie zna granic!

8 komentarzy:

  1. oooo... nie pamiętam.. znaczy coś jakby przez mgłę! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo, tego nie pamiętam i w sumie nie mam prawa pamiętać, za młoda jestem! Patrząc na te kukiełki kojarzy mi się tylko ulica sezamkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pamiętam ulicę sezamkową.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie przypominam sobie nic takiego ...:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo jaaa! To było świetne - oglądałem! Dzięki za odwiedziny - gorąco pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. z którego to roku? Nie pamiętam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była pierwsza połowa lat 90tych, wikipedia podaje, że w Polsce bajka była w latach 1992-1994

      Usuń
  7. Dokładnie, też uważałem to za hicior a nigdzie nic prawie nie ma a już w ogóle nie można znaleźć "czasu na piknik" ;-(

    OdpowiedzUsuń